Victoria's Secret

Halloj 2009!

Happ, då har ännu ett år kommit och gått. Lite klokare har man kanske blivit. Hoppas alla har haft en underbar jul och en fantastisk nyår. Själv har man varit lite ensam, då Jacke är i Sydafrika. Men 11 dagar kvar.

Jag sitter här i min (väldigt) stora säng med min nya laptop. Känner mig lite som Carrie i Sex & the city. Föressten! Har ni hört att en av mina favoritböcker; Confessions of a shopaholic har svensk biopremiär den 27 Mars? Någon mer än jag som är sugen att gå?




Nu till dagens ämne, Victoria's Secret. Under året 07/08 var min goda vän Ellen i USA som utbytesstudent. Självklart fick jag använda hennes amerikanska adress för att skicka mina beställda varor dit. Och shopping blev det!
Först ut har vi badkläderna





Denna lilla sötnos är nog min favorit! Notera platshjärtan som sitter i fram och bak. Urgulligt!



Det här paret är inte heller så pjoskiga. Syster ryster Jennie blev motligt avundsjuk över döskallarna. I slutet av snörerna på trosan finns det ett V & ett S i silver med små "diamanter" :)



Denna korallfärgade skönhet är alldeles underbar och jag får många kommentarer för den. Beach 2009, se upp!



Aldrig skulle jag kunna låta bli att köpa något som det står "Bad Girl" på. Denna bikini har även rosa leopardtyg i kanterna. Me like!



I have a thing for cherries. Jag samlar på körsbärstryck. Jag har allt möjligt med körsbär på. Alltså var jag tvungen att köpa den här :P. Det bör noteras att Paris Hilton har en likadan och den ENDAST är till för att solbada i. En skvätt vatten och den blir genomskinlig. Men Paris bryr sig inte, så varför ska vi?

Nu kommer vi till underkläderna!


Det jag älskar med VS underkläder är att jag får bröst, en sak jag trånat efter sen jag nådde puberteten. Med inbyggda kuddar och God-only-knows-what får jag faktiskt en hylla, något att hänga i julgranen. Och att setet är rosa gör saken bara ännu bättre!



Smoking Hot, Hot, Hot! Med den där BH:n får jag inte bara bröst, jag får en klyfta också! Folket i omklädningsrummen har tappat hakan och hoppat på mig när de såg de här. Alla vill ha en sån BH!Jag fick dessutom tre trosor för 15 dollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0