Fina Nagelband

Halloj igen!

Jag bara måste tipsa om Apotekets nagelbandsolja Oliva. Den är helt underbar och vädligt bra om du vill sluta bita på naglarna/nagelbanden. Jag har själv kämpat för att bryta denna fula ovana, prövat tugga tuggummi, medel som får det att smaka illa och mycket mycket mer. Ändå har jag fallit tillbaka på ruta ett. Men det här funkar, iallafall för mig. Det är ett litet tips bara sådär på eftermiddagskvisten! Ett stort plus i kanten är att man får mjuka nagelband :)



Hoppas vi ses snart igen!

Trevlig läsning!

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:56:42
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0