Min favvo-outfit!

Hallojsan i mörkret!

Nu är hösten här, så jag tänkte stolt visa upp min nya favoritoutfit som jag tycker passar väldigt bra in på hösten.


Bilden är inte jättebra, hoppas ni får en klar bild ändå.
Klänningen, som är köpt på Gina Tricot, har de här bruna,gula och röda inslagen som passar hösten så perfekt. Stövlarna är bruna och är inköpta på skopunkten. De är fodrade och jättemysiga.

Det som jag tycker passar hösten bra är färgerna som jag nämnde tidigare. Toppa med en snygg kappa, stickad halsduk och/eller mössa och du är redo för rusket. En färg som jag absolut inte kan rekommendera på hösten är svart, det må vara färgen som går med allt, men just på hösten tycker jag brunt är en mer passande färg.

Det var allt jag har att säga för den här gången, hoppas vi ses snart!

P.S Ni får jättegärna skicka in frågor eller om ni tycker att jag ska skriva om något speciellt. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0