När inget går som det ska....

Hejsan hoppsan alla underbara läsare!

Jag måste tyvärr meddela att det inte blir några vidare bra inlägg den närmaste tiden framöver då min dator kraschat. Lugn, lugn hjälpen är på väg men det tar cirkus 10 dagar. Men när väl datan är igång igen kommer en massa tips som vanligt.

Jag har dock ett tips som inte behöver min data för att berättas: på kanal 5´s hemsida kan du tävla om en resa till New York med Elin Kling som personal shopper och 20 000 SEK. Det är inte illa. Kravet är att man skicka in en bild på sig själv i sin bästa Gossip Girl outfit (Gossip Girl börjar by the way i kväll, Tisdag, kl 20.00 på kanal 5). Självklart ska jag vara med, för aldrig är det fel med lite shopping.

Men som sagt, mer inlägg är på väg, förhoppningsvis är det inget större fel på min älskade data. Forsätt att komma förbi och tills nästa gång ;

Trevlig läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0