Presentation!

Jag ska börja med att presentera mig. Jag heter Sandra, är sjutton år och går andra året på Naturvetenskapliga med inriktning räddningstjänst på gymnasiet.

Mitt stora intresse i livet, som ni kanske märkt, är kläder och mode. Jag är dock inte som alla andra, följer inte modetrender slaviskt utan vet vad som passar mig( och alla andra) och baserar min shopping på det.
Det finns två saker som stör mig med folks klädval:

1. Personer som klär sig som alla andra.
2.Personer som inte vet vad som passar deras kroppstyp.

Men det är just därför som jag finns här. Jag vill hjälpa Sverige att se bättre ut, att kunna shoppa rätt och att kunna uttrycka sig via sitt klädval. Ni kommer att ha en helt annan syn på shopping från och med nu!
Jag ska lägga ut så mycket tips och tricks om hur hur du hittar det som passar just dig, hur du organiserar din garderob och mycket, mycket mer.

Trevlig läsning!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 15:01:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0