Spanien!

Nu har ångesten och rastlösheten tagit över :P. Tidigt imorgon går planet till Malaga som jag och mina kompisar kommer vara på. Det är min första resa utomlands och första gången på ett flygplan och jag är flygrädd. Jag vet att jag kommer att ha det helt underbart men just nu har jag resfeber.

Men nog om mig! Jag kommer naturligvist inte ha tid att sitta framför datorn på hela veckan för jag kommer antingen shoppa, jobba på solbrännan eller allmänt göra Spanien osäkert  :). Men jag tänkte lova att visa upp all fantastisk shopping och naturligtvist bra shoppingtips för Er som har planer att resa till detta tjurfäktande land.
Jag vet att jag inte varit inne på länge och skrivit men från och med nästa vecka så lovar jag Er, trogna läsare, att bloggen ska uppdateras oftare.

Tänkte ge ett litet shoppingtips innan jag flyr till värmen.
Jag var ute och strollade lite i Kista galleria när jag gick förbi my alltime favoritaffär ; Gina Tricot. I och med att sommaren håller på att dra fram över Svea Rike så tänkte jag uppdatera min sommargarderob. Jag vill ha ett par vita shorts. Gissa vad jag såg på Gina? Ett par vita shorts, precis som jag vill ha dem. De heter dessutom Sandra! Är det ödet eller vad?
Jag hittade även en väldigt söt tunika/klänning i härlig ljus, sommargul färg med volanger och allt. Denna kostar 199:- Det är som hittat.
Så fort jag kommer tillbaka från min efterlängtade resa ska jag( om plånboken inte är helt tom) köpa dessa. Och även en snygg T-shirt, de kan man aldrig få nog av och Gina Tricot är min hovleverantör för tröjor.

Nu är det endast några timmar kvar tills vi åker och förhoppnigsvis kommer jag tillbaka( jag har tutat i mig att jag kommer stiga på fel plan och hamna på Antarktis).
Tills vi hörs nästa gång:

Fortsätt komma förbi och trevlig läsning!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 01:30:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0